سفارش تبلیغ
صبا ویژن


باز هم داغ -


درباره نویسنده
باز هم داغ -
h.m
من موجودی هستم که بارها و بارها از خدا علت خلقتم را پرسیده ام و خدا هر بار دلیلی را برایم آورد. حال می دانم که خیلی مهم هستم.برا همین به خودم اجازه می دهم که بنویسم و از دیگران هم می خواهم که بخوانند... هر چه باشم هستم.
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
محرم
درد واره
افتتاحیه
نوروز
دل تنگی ها
امان از نوشابه
حاشیه ومتن سفر کربلا ونجف
از این ور از اون ور
بهمن 1385
مرداد 1386
مهر 86
خرداد 87
اسفند 86
بهمن 86
مرداد 86
خرداد 86
فروردین 87
اردیبهشت 87
پدر
فروردین 88
شهریور 88
فروردین 89


لینکهای روزانه
برترین مطالب مذهبی تبیان [5]
برترین مطالب مذهبی تبیان [1]
برترین مطالب مذهبی تبیان
چرا ذرت پف می کند؟ [5]
12 مجسمه اریگامی باورنکردنی!! [8]
ویندوز خود را قانونی کنید!!! [3]
ویژه نامه جهاداقتصادی [2]
مجسمه های شنی [7]
وسایل پیامبر [7]
داستان هایی از امام رضا [7]
روزنامه های ایران [2]
[آرشیو(11)]


لینک دوستان

نفسانیت من
سایت حاج آقا جاودان
حاج حمید
نور ونار
از دوشنبه تا جمعه
پرسه در خیال
بچه های قلم
هیات محبین اهل بیت علیهم السلام
یاسین مدیا
راسخون
تبیان
شهید آوینی
هدهد
پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری
مجلات همشهری
جمکران
لوح
وبلاگ فارسی
لیست وبلاگ ها
قالب وبلاگ
اخبار ایران
اخبار فاوا
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو
خرید اینترنتی
طراحی وب

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
باز هم داغ -



آمار بازدید
بازدید کل :205091
بازدید امروز : 21
 RSS 

از باغ می برند تا چراغانی ات کنند تا کاج جشنهای زمستانی ات کنند

آب طلب نکرده همیشه مراد نیست گاهی بهانه ایست تا که فربانیت کنند

یوسف یه این از چاه رفتن دل مبند از لحظه ای بترس مکه ززندانی ات کنند

بین رحیم و رجیم یک نقطه بیش نیست از نقطه ای بترس که زندانی ات کنند

 

از توهین های مکرر به پیامبر که با خبر بودید که چه ها شد و باز هم ماهم سکوت کردیم حال قرار است توسط یکی از نماینده گان مجلس هلند فیلمی پخش شود که در آن به پیامبر ما توهین شده است همان هایی که ادعای حقوق بشر دارند واینکه توهین به مذاهب را ممنوع می دانند حال گویا مجبور شده اند آن قانونی که اگر هر مذهبی با حاکمیت انها در افتاده را نابودکنند بعد از حجاب نوبت به محمد پیامبر خاتم رسیده است

مقدمه بس است حال پرونده ای کوچک را بدان پرداخته ام تا کمی از داغ دل در این سال جدید بگشایم.

بخش اول برخی برنامه های اجرا شده یا نشده...

تولید برنامه تلویزیونی اهانت آمیز به ساحت پیامبر اسلام در یک کانال آمریکایی

شوی اهانت آمیز به ساحت پیامبر اسلام ( ص) 

 

اهانت به پیامبر اسلام در جوامع غربی هر روز ابعاد تازه ای به خود می گیرد و در این میان برخی سازندگان برنامه های تلویزیونی سعی می کنند از این قافله عقب نمانند.

به گزارش عصر ایران (asriran.com) یک کانال تلویزیونی مسیحیان آمریکا با عنوان Faith TV قصد دارد به زودی یک برنامه جدید موهن درباره پیامبر اسلام پخش کند.

در این شو تلویزیونی اهانت آمیز تصویر خشن منتسب به پیامبر اسلام بر روی نان شیرینی نقش بسته و حاضران به تناوب این نان شیرینی را می خورند.

این تصویر یکی از کاریکاتورهایی است که چندی پیش انتشار آنها در رسانه های دانمارک ، خشم مسلمانان جهان را برانگیخت.

پخش این برنامه از یک کانال تلویزیونی مسیحی آمریکا در حالی است که طی سال های اخیر انتشار کاریکاتورهای موهن از پیامبر اسلام در نشریات اروپایی موجی از اعتراضات را در میان مسلمانان به پا کرد و نکته جالب آن که پیشتر نشریات آمریکا از چاپ این تصاویر خودداری کرده بودند.

به گفته سازنده برنامه Flamethrower قرار است این شوی موهن پس از پخش تلویزیونی بر روی سایت اشتراک ویدئویی یوتیوب نیز قرار داده شود.

Faith TV یک کانال پخش فیلم، مستند و بیوگرافی های مربوط به مسیحیان است .

این اهانت از سوی یک شبکه مذهبی مسیحیان به پیامبر اسلام در حالی است که مسلمانان حضرت عیسی(ع) را محترم می شمارند و حتی نام کودکانشان را عیسی و مریم می گذارند .

توهین های سازمان یافته به پیامبر اسلام در یکی دو سال اخیر تشدید شده و به نظر نمی رسد این سلسله توهین ها ، صرفاً محصول تصمیمات فردی بوده باشد.

 

دشمنی با اسلام سه شنبه شانزدهم بهمن 1386 23:16

جزییات فیلم ضداسلامی هلند فاش شد!  

با اینکه این فیلم هنوز به نمایش در نیامده است طرح مسائلی که فیلم به آن پرداخته است از مباحث پر سر و صدا در هلند محسوب می شود..

یکی از سیاستمداران اسلام ستیز هلندی فیلمی است ساخته. که در آن مستقیما به قرآن اهانت می شود در این فیلم آیاتی از قرآن در کنار تصاویر اعدام ها در عربستان سعودی و سر بریدن ها در عراق و سنگسارها در ایران قرار داده شده است.
روزنامه لیبراسیون نوشت به گزارش شیعه نیوز به نقل از جهان،: با اینکه این فیلم هنوز به نمایش در نیامده است طرحمسائلی که فیلم به آن پرداخته است از مباحث پر سر و صدا در هلند محسوب می شود
گرت ویلدرز رهبر راستگرایان هلند محتوای فیلمش را درباره قرآن اعلام کرد.
در این فیلم آیاتی از قرآن درکنارتصاویر اعدام ها در عربستان سعودی و سر بریدن ها در عراق و سنگسارها در ا قرار داده شده است. ایران
این فیلم جنجال بر انگیز قبل از ماه مارس آماده پخش نخواهد شد.
ویلدرز سیاستمداری اسلام ستیز است که بیشترین جنجال را در هلند به پا کرده است
وی در ماه سپتامبر نیز گفته بود اگر قرار باشد صفحاتی که افراد را به نفرت و خشونت دعوت می کند از قرآن جدا کنیم، هیچ چیز قابل توجهی نمی‌ماند و آنچه باقی می ماند مثل مجله ای کودکانه خواهد بود.
در فیلم موهن اسلام ستیزانه ویلدرز، یک زن مسلمان نشان داده می شود که روی بدن برهنه اش آیاتی از قرآن مجید نوشته می شود‌.‌
وی در مصاحبه ای با یکی از رسانه های غربی که متن کامل آن هنوز منتشر نشده است ، وعده داده که در ملاء‌عام کتاب قرآن مجید را پاره پاره خواهد کرد و یا آن را به آتش خواهد کشاند‌.‌
‌Kampf‌ Mein
دیکتاتور آلمان شرح حال زندگی سیاسی هیتلر » قرآن کریم را با کتاب «نبرد من ویلدرز با بی شرمی،که بوده، قابل قیاس دانسته است‌.‌
در صورت انتشار مصاحبه ویلدرز «، این مصاحبه در جهان» منعکس می‌شود.
دولت هلند از آن بیم دارد که این فیلم ماجرای کاریکاتورهای موهن منتشر شده در دانمارک را تکرار کند.
احمد ابوطالب وزیر مغربی تبار امور اجتماعی هلند خواهان آرامش شد و گفت: باید پس از مشاهده فیلم به طور دموکراتیک درباره آن صحبت کرد.

توهین اروپائی های کثیف به رسول الله : مسابقه نقاشی تصویر پیامبر اکرم !

پس از اقدام کثیف روزنامه دانمارکی در انتشار کاریکاتور موهن رسول اکرم(ص)، اکنون یک روزنامه گستاخ سوئدی، در اقدامی قبیح تر، کشیدن تصویر آن حضرت را به مسابقه گذاشته و احساسات یک میلیارد و دویست میلیون مسلمان جهان را به مخاطره انداخته است.
بنا بر این گزارش، سردبیر روزنامه سوئدی «اس د کوریرن» در اقدامی شدیدتر از روزنامه «یلاندز پوستن» دانمارک، نه تنها اعلام کرد که دست به ترسیم تصاویر از پیامبر(ص) خواهد زد، بلکه در مقاله‌ای که روز چهارشنبه، 11ژانویه، منتشر نموده، اعلام کرده است که نقاشی از پیامبر اسلام را به مسابقه گذاشته و تصاویر ارسال شده را در اواخر ماه مارس در این روزنامه منتشر خواهد کرد.
در این مقاله، از همه کسانی که هنر نقاشی دارند، خواسته شده است تا تصویری از پیامبر اسلام کشیده و آن را حتی به صورت ناشناس با پست یا ایمیل به این روزنامه ارسال کنند تا این روزنامه، آن را در شماره 68 خود که در اواخر ماه مارس بیرون خواهد آمد، منتشر کند.
و این فقط گوشه ای از جنگ روانی ( تبلیغات خاکستری ) بر علیه مسلمانان در سراسر جهان است که لازم است عملیات ضد جنگ روانی علیه آن با ترفندهای ویژه ای صورت بگیرد
هم‌زمان نیز روز سه‌شنبه، 10 ژانویه، روزنامه نروژی «ماگازینت» هر دوازده کاریکاتور منتشر شده در «یلاندز پوستن» را که به پیامبر اسلام نسبت داده شده است، به عنوان دومین روزنامه در اسکاندیناوی منتشر کرد که با اعتراضات در سطح بین‌المللی روبه‌رو شد.
در مقاله‌ای که چهارشنبه، 11 ژانویه، به قلم سردبیر روزنامه سوئدی «اس د کوریرن» منتشر شد، در اقدامی افراطی‌تر نوشته شده است: «بیا محمد را نقاشی کن! آزادی بیان در سوئد بر ممنوعیت اسلام در به تصویر کشیدن محمد اولویت دارد. حال که روزنامه نروژی «ماگازینت» اعلام نموده است که آن دوازده تصویر را منتشر خواهد کرد، ما هم نمی‌خواهیم بدتر باشیم. به همین دلیل، تصمیم گرفته‌ایم که پای بر جای پای «یلاندز پوستن» بگذاریم و نشان بدهیم، آزادی بیان در سوئد بر ممنوعیت اسلام در به تصویر کشیدن محمد برتری دارد. به همین دلیل، ما از همه کسانی که استعداد نقاشی دارند، دعوت می‌کنیم تا تصویری که گمان می‌کنید محمد به آن شباهت داشته است، ترسیم و به ما ارسال کنید.


گکوCNN

 

 

جدالها بر سرکاریکاتورهای موهن" همچنان ادامه دارد...

روزنامه های مختلف در گوشه و کنار اروپا برای نشان دادن همبستگی خود با روزنامه دانمارکی "یولاندز پستن" که به خاطر انتشار کاریکاتورهایی درباره پیامبر اسلام، شدیدا مورد انتقاد گروه هایی از مسلمانان و برخی کشورهای اسلامی قرار گرفته، اقدام به انتشار مجدد کاریکاتورهای پیامبر اسلام کرده اند.  بعضی از این کاریکاتورها بوسیله روزنامه سوئدی "سونسکا داگبلادت" ، روزنامه نروژی "ماگازینت"، روزنامه فرانسوی "فرانس سوآر"، روزنامه آلمانی "دی ولت"، "لا استامپا"ی ایتالیا و "ال پریودیکو"ی اسپانیا منتشر شده اند.

این ها بود گوشه ای از اخبار مربوط به توهین ها که هم اکنون که من در حال جداسازی مطالب هستم برخی دیگر را جلوی چشم دارم که خود از منابع خبری اینترنت جدا کرده ام امیدوارم متوجه شویم کمی چه خبر است.

 

 



نویسنده : h.m » ساعت 2:59 عصر روز دوشنبه 87 فروردین 5